Link:INB Home|INB English| INB русский язык|INB العربية|INB Türkiye|INB فارسی|INB Español|INB Français|INB Português|INB Deutsch|INB 國語|INB 中文|INB 日本语|INB 한국어|INB ภาษาไทย|INB tiếng Việt||Tutorials Maya Making Of Road Roller Car
INB Português Fórum
BEM - vindo a indústria nativa e "boffin") Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito "boffin" VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com
INB Português Fórum
BEM - vindo a indústria nativa e "boffin") Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito "boffin" VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com
INB Português Fórum

BEM - vindo a indústria nativa e boffin) Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito boffin VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com


Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

《《《《《《《上一页INBforum   Ir para baixo

上一页INBforum》》》》》》》Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir para baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

1Tutorials Maya Making Of Road Roller Car Empty Tutorials Maya Making Of Road Roller Car Sex Jan 21, 2011 9:00 am

Admin

Admin
Admin
Tutorials Maya Making Of Road Roller Car Demo

Hello and welcome to the Making of my ROAD ROLLER CAR. Part 1 of the tutorial.
First let me introduce my self,I am Fahid Mohammad and this is my first car modeling tutorial. The concept behind this is the name itself "ROAD ROLLER CAR". I tried my best to explain every step in developing this Car and added many references of images so its easy for you to find out the process. The first image is the basic shape or a spline reference of my model. (figure-1).
Tutorials Maya Making Of Road Roller Car 1

After making the basic spline shape I extrude the splines and I got somthing this. (figure-2)
Tutorials Maya Making Of Road Roller Car 2


Then I convert the main spline body into editable poly and then add edge in the center of the model to get the half part of the model for the "Symmetry" operation (figure-3)
Tutorials Maya Making Of Road Roller Car 3

Then i add "Symmetry modifier" to make the other half instance of the model finetuning work is also done (figure-4)
Tutorials Maya Making Of Road Roller Car 4
1 | 2 | 3

3DM3.com
Copyright © Voltzsociety
Edit by Stryker
Source: [Tens de ter uma conta e sessão iniciada para poderes visualizar este link]]

http://pt.inbforum.com

上一页INBforum   Ir para baixo

上一页INBforumVer o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir para o topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos

Copyright ©2009-2010 LTD Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.

IT:SINGLESERVGoogle谷歌翻译TranslateFORUMSOFTLAYERGoogle谷歌广告联盟AdSenseAsia

 

Criar um fórum | ©phpBB | Fórum gratuito de ajuda | Denunciar um abuso | Fórum grátis