Link:INB Home|INB English| INB русский язык|INB العربية|INB Türkiye|INB فارسی|INB Español|INB Français|INB Português|INB Deutsch|INB 國語|INB 中文|INB 日本语|INB 한국어|INB ภาษาไทย|INB tiếng Việt||Tutorials Maya �Seat Leon II�by David Melchor Díaz
INB Português Fórum
BEM - vindo a indústria nativa e "boffin") Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito "boffin" VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com
INB Português Fórum

BEM - vindo a indústria nativa e boffin) Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito boffin VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com


Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

《《《《《《《上一页INBforum   Ir em baixo

上一页INBforum》》》》》》》Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

1 Tutorials Maya �Seat Leon II�by David Melchor Díaz em Sex Jan 21, 2011 10:12 pm

Admin

avatar
Admin
This is a quick tutorial that explains all the process to make this composition. We´re going to see how to make the model, materials, lighting, render parameters and finishig the image with photoshop.
Modeling the auto bodywork.
This model has the minimun polys possible and a �Mesh Smooth� modifier applied to smooth the surface.
To start, I put reference pictures of the car in the scene. In this case, In the first place, I modelled the right part of the car in plane. I did it extruding edges. After that, I moved vertex to set up the volume. When I finished this, I started with the back side of the car in the same way. The complete process can be seen in this animated image:

Tips:
• To obtain soft edges, you have to �Chamfer� this edge. If you don´t make this, the meshsmooth modifier will smooth this part.

• To obtain sharp edges, I work with �Smoothing Groups�. You have to give one �Smoothing Group� to one face an another different to the other. And don´t forget to active the �Smoothing Groups� switch in �MeshSmooth� modifier.

• To obtain hard angles, you have to �Chamfer� the edge or vertex of this angle. If you don´t do this, this angle will be curved in the �Mesh Smooth� modifier.

2. Modeling the tires.
• Use a picture to reference. Extrude the faces to make a segment of tire.

• Create a cylinder with the same radius of final tire.
1 | 2 | 3 | 4 | 5

3DM3.com
Copyright� David Melchor D�az
Edit by Stryker]

Ver perfil do usuário http://pt.inbforum.com

上一页INBforum   Ir em baixo

上一页INBforumVer o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissão deste fórum:
Você não pode responder aos tópicos neste fórum

Copyright ©2009-2010 LTD Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.

IT:SINGLESERVGoogle谷歌翻译TranslateFORUMSOFTLAYERGoogle谷歌广告联盟AdSenseAsia

 

Criar um fórum | © PunBB | Fórum grátis de ajuda | Fale conosco | Assinalar uma queixa | Fóruns grátis no Forumeiros