Link:INB Home|INB English| INB русский язык|INB العربية|INB Türkiye|INB فارسی|INB Español|INB Français|INB Português|INB Deutsch|INB 國語|INB 中文|INB 日本语|INB 한국어|INB ภาษาไทย|INB tiếng Việt||Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus
INB Português Fórum
BEM - vindo a indústria nativa e "boffin") Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito "boffin" VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com
INB Português Fórum
BEM - vindo a indústria nativa e "boffin") Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito "boffin" VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com
INB Português Fórum

BEM - vindo a indústria nativa e boffin) Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito boffin VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com


Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

《《《《《《《上一页INBforum   Ir para baixo

上一页INBforum》》》》》》》Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir para baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

1Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Empty Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Sex Jan 21, 2011 9:01 pm

Admin

Admin
Admin
Hello everyone. Today I start newinteractive tutorial on 3DM3. It will be car-modelling tutorial. I choosed VAZ21093 car. Why? Because it is simple to do for begginers.

So, here is blueprint
[Tens de ter uma conta e sessão iniciada para poderes visualizar este link]

Everybody can take part in this tutorial. Soon I willstart modelling right now!!!
Firststep. Setting up the scene for modeling.

I had sliced blueprint in Photoshop. Then in 3dsmax I created a box withlength, width and highth as real car. Now going to Material Editor. There Itake Multi/Sub object material with 5 materials. In those materials for diffusemap take sliced blueprint. You must also push the button: "Show map in viewfront"

Then I converted box into Editable Poly and use Normal modifier on it toflip normals. Then I assigned multi/sub object material to the editable poly. Onfirst image you can see multi/sub object material. Onsecond - final view ofEditable Poly.
Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Multisubmat
Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Boxwithblueprint

Here all is very simple. Start with a plane and going on. If some body can't understand smth ask questions.
Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Arc_Start

Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Arc_cont
Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Krylo

There is a photo of this car. Some places in blueprint are incorrect.
Tutorials Maya Modelling of VAZ 21093 by Kazus Example
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12


Russian version
Quick menu:

  • Bumper
  • Stitches
  • Rear bumper & Rubbers mount
  • Headlights & Rear light
  • Windows
  • Mirrors
  • Rims
3DM3.com
Copyright © Kazus
Edit by Stryker
Source: [Tens de ter uma conta e sessão iniciada para poderes visualizar este link]]

http://pt.inbforum.com

上一页INBforum   Ir para baixo

上一页INBforumVer o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir para o topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos

Copyright ©2009-2010 LTD Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.

IT:SINGLESERVGoogle谷歌翻译TranslateFORUMSOFTLAYERGoogle谷歌广告联盟AdSenseAsia

 

Um fórum grátis | ©phpBB | Fórum gratuito de ajuda | Denunciar um abuso | Fórum grátis