Link:INB Home|INB English| INB русский язык|INB العربية|INB Türkiye|INB فارسی|INB Español|INB Français|INB Português|INB Deutsch|INB 國語|INB 中文|INB 日本语|INB 한국어|INB ภาษาไทย|INB tiếng Việt||Tutorials Maya Mazda RX8.
INB Português Fórum
BEM - vindo a indústria nativa e "boffin") Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito "boffin" VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com
INB Português Fórum

BEM - vindo a indústria nativa e boffin) Da era industrial, aqui está cheio de espírito de Luta, Ambos através Da rede espaço biológico nativo espírito boffin VEIO a mad labs.Casa inbforum.com, Nome Definitivo: inb-english.forumotion.com


Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

《《《《《《《上一页INBforum   Ir em baixo

上一页INBforum》》》》》》》Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

1 Tutorials Maya Mazda RX8. em Sex Jan 21, 2011 11:19 pm

Admin

avatar
Admin
Starting


Starting out with the setup of your chosen blueprints, I?ve decided to make the "Mazda RX8" and I found the blueprints at [Você precisa estar registrado e conectado para ver este link.] who has an wide range of car blueprints. Get the Mazda blueprint here BLUEPRINT

You start out with making 4 boxes that match the size of your blueprint images and then you open your material editor and get the images from where you saved them. Also get some reference pictures, so you can see how the car looks in real life.
Apply your blueprints an place them like the picture in the top, NOW YOU READY TO BEGIN MEDELLING...

Basic Modelling


To start modelling you create a plane with no segments, place the plane at the front just above the wheel. Make sure that the plane is positioned correctly in all viewports.

When you have done this, turn the plane into an "Editable mesh" object so you can begin modelling the car. If you want to you can give the "Plane" another name like car or body...

Now we start modelling the car, go into your editable mesh and choose "Edge" from the panel. Pick the outher segment of the plane, hold down shift and drag the mouse to the wanted direction.
Continue doing this until you have shaped the plane all around the wheel carrige. Keep in mine that you have to move your edges in all viewports to get the right shape of the car.
1 | 2 | 3 | 4 | 5
3DM3.com
Copyright � Nasty
Edit by Stryker
Source: [Você precisa estar registrado e conectado para ver este link.]]

Ver perfil do usuário http://pt.inbforum.com

上一页INBforum   Ir em baixo

上一页INBforumVer o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissão deste fórum:
Você não pode responder aos tópicos neste fórum

Copyright ©2009-2010 LTD Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.

IT:SINGLESERVGoogle谷歌翻译TranslateFORUMSOFTLAYERGoogle谷歌广告联盟AdSenseAsia

 

criar um fórum | © PunBB | Fórum grátis de ajuda | Fale conosco | Assinalar uma queixa | Criar um fórum